مسابقه کمان سنتی استان خوزستان

 

هیات استان: خوزستان

محل برگزاری: امیدیه

تاریخ برگزاری: 13980406

خلاصه ای از برنامه: به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یک دوره مسابقه تیراندازی با کمان سنتی به مناسبت گرامی داشت آزادسازی خرمشهر در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور۴۰ تیرانداز در امیدیه برگزار شد.

در این مسابقات ورزشکاران خانم و آقا از شهرستان‌های اهواز، امیدیه، بهبهان، سربندر، آبادان و ماهشهر در در مسافت‌های ۱۵ و ۲۵ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان مسابقات رده سنی نوجوانان بانوان، فاطمه شجاعی، کاملیا دشتستانی و یگانه اکبریان‌پور هر سه از بهبهان به ترتیب اول تا سوم شدند و بخش آقایان، بنیامین اسدی از آبادان و نریمان آریا از بهبهان به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و علی ترحم‌نژاد و آریا علویان هر دو از بهبهان به صورت مشترک سوم شدند.

همچنین در رده سنی جوانان بخش بانوان، مقام اول راضیه خوش نیا، آنان وادیان و زینب عساکره هر ۳ از ماهشهر به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. مسابقات بخش آقایان در این رده سنی برگزار نشد.

در پایان مسابقات رده سنی بزرگسالان بخش بانوان نیز نازنین بهارزاده و مرضیه درویش هر دو از آبادان به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند و مینا کریمی از سربندر سوم شد در بخش آقایان نیز محمد ایمان سامری، احمد آلبوغبیش و میثم شاطی هر ۳ از ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

تعداد شرکت کننده (نفر): 40